Măsuri de protecție a angajaților și clienților în contextul pandemiei Coronavirus

Măsuri de protecție a angajaților și clienților în contextul pandemiei Coronavirus

Pandemia Coronavirus ne-a luat prin surprindere pe toti și ne-a adus provocari atat la nivel individual, cat și organizational. Alaturi de multe companii si firme de curatenie sau nu, din judetul Timis, am implementat o serie de măsuri. Aceste masuri au menirea de a reduce riscul de imbolnavire cu coronavirus, atat a angajatilor, cat si a clientilor.

De ce sunt necesare măsurile de siguranță COVID-19?

Asa cum am mai mentionat in articolele anterioare pe tema dezinfectiei impotriva COVID-19, cea mai buna cale de a preveni imbolnavirea este de a evita expunerea la acest virus, acest virus raspandindu-se, in mod principal, de la persoana la persoana.

Pe langa recomandarile de conduita sociala responsabila in prevenirea raspandirii coronavirus, firmele si angajatorii, precum si angajatii din Romania, se obliga in respectarea unei serii de reguli de prevenire a raspandirii coronavirusului COVID-19.

In urma recomandarilor ITM privind normele de protectia muncii in contextul COVID-19, operatorii de curatenie, folosesc echipamente de protectie corespunzatoare, masti de protectie si dezinfectant de maini, precum dezinfectant pe baza de alcool sau biocid.

Siguranta angajatilor la locul de munca si acasa

De la tranzitia din stare de urgenta la stare de alerta incepand cu data de 15 mai 2020, miniștrii Muncii și Sănătății au emis ordinul nr. 3577/831/2020 privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus. Toate aceste masuri impuse de autoritati au fost implemenate pentru echipele de pe teren, care includ operatorii de curatenie si supervizorii, cat si pentru echipele din birou și curatatoria de covoare.

Echipele de supervizare au monitorizat atent activitatile zilnice, iar in functie de reglementarile impuse le nivel national, adjusteaza operatiunile conform evolutiei situatiei.

Cum protejam clientii si le oferim siguranta?

Odata cu reluarea activitatii firmelor din mai multe domenii, devenim cu totii mai constienti de pericolele unui mediu neigienizat corespunzator. Cu atat mai mult, igienizarea spatiilor in care agajatii clientilor nostri petrec cel mai mult timp, vine cu numeroase beneficii ale sanatatii si starii de spirit bune.

In interactiunea cu cei care ne calca pragul in curatatoria de covoare, cat si la locatiile clientilor nostri, am impus la nivel intern, urmatoarele practici:

  • echiparea corespunzatoare a personalului la locul de munca
  • limitarea contactului cu clientii, interctiunea fiind redusa pe cat posibil
  • distantarea sociala, cu pastrarea limitelor de proximitate recomandate de autoritati
  • plata cu cardul, ca optiune de plata preferata

Deasemenea, operatorii ecologici si angajatii au fost instruiti in pastrarea normelor de igiena acasa prin folosirea dezinfectantilor pe baza de alcool sau gel dezinfectant de maini, in afara locului de munca.

Contacteaza specialistii in curatenie!

Desi ne bucuram de o relaxare in urma masurilor stricte impuse pe perioada starii de urgenta, pastrarea unui nivel ridicat de igiena si curatenie in spatiile de lucru este mai importanta ca niciodata. Asigurati angajatilor si clientilor dumneavoastra un mediu sigur si benefic. Programati o evaluare, folosind modalitatile din pagina de contact.